A magyarországi központ tovább erősíti a Cisco régióbeli ügyfeleinek nyújtott támogatását és egyben jelzi a Cisco elkötelezettségét a növekvő, a versenyképes technológiák iránt nyitott gazdaságok vonatkozásában.
Az új Technológiai Támogató Központ üzemeltetése a Cisco nagymúltú globális rendszerintegrátor partnerével, a Getronics-szal közösen történik. A budapesti központ a Cisco nemzetközi TAC hálózatának részét képezi, ahol több ezer mérnök nyújt műszaki támogatást a Cisco ügyfeleinek a kommunikációs hálózatokkal kapcsolatos kérdéseikben.
A Cisco Technológiai Támogató Központja a Cisco szolgáltatási portfóliójának központi eleme. A Cisco nemzetközi TAC központjaiban a nap 24 órájában, az év 365 napján magasan képzett mérnökök állnak a Cisco ügyfeleinek rendelkezésére, és nyújtanak technológiai támogatást a számítógépes és távközlési hálózatokkal kapcsolatos kérdésekben. A Cisco ügyfelei a Cisco szolgáltatások - így a Cisco SMARTnet, a Cisco SMARTnet Onsite, a Cisco SP Base, és a Cisco Software Application Services - igénybevételével folyamatos műszaki támogatást élvezhetnek a hardver eszközök, szoftver frissítések, online információs források elérése, valamint a gyors műszaki problémamegoldás terén. A Cisco technológiai szolgáltatásai biztosítják, hogy az ügyfelek hatékonyan, magas rendelkezésre állással működtethessék hálózataikat, folyamatosan hozzájuthassanak és telepíthessék a legújabb rendszer-szoftvereket.
Új Cisco támogató központ Budapesten
Hirdetés
Hirdetés