Az elmúlt 12 évben az Intel marketing az „Intel Inside” jelmondatra és az hozzá tartozó emblémára épített, amellyel sikerült is a processzort névtelen szilícium lapkából olyan termékké alakítani, amelyet a PC tulajdonos azonnal a márkanévvel, a termékcsaláddal és az óraciklus sebességgel azonosít. Az eddig 7 milliárd dollárt felemésztő reklámkampány valóban családtaggá tette a céget és processzorait a fejlett országokban, de nem sokat tett a cég egyéb termékeinek, így a lapkakészleteknek, a hálózati komponenseknek és a flashmemória lapkáknak a népszerűségéért. A Centrino kampánnyal ez megváltozik. A név ugyanis az Intel által gyártott processzort, lapkakészletet és a vezetéknélküli hálózati modult együttesen jelenti, és a PC gyártók csak úgy reklámozhatják a névvel gépeiket - és profitálhatnak az Intel kampányának gyümölcseiből - , ha mindhárom komponenst használják. Ha pl. a hálózati adaptert egy rivális gyártó szállítja, a cég emlegetheti a Pentium M és a lapkakészlet kombinációt - de a Centrino nevet nem.
Sikeres a Centrino név
Hirdetés
Hirdetés