Weboldalak millió várnak minket az interneten, mindenféle témában. Ennek ellenére a világháló sokkal inkább néhány hely körül forog, mint azt gondolnánk. Az Experian Hitwise elemzései szerint a keresési eredményekből származó kattintások 20 százaléka mindössze öt oldal körül csoportosul.
Mivel ezt a nagy arányt nagyon kis számú oldalnak sikerült összeszednie, ezért hármat szinte biztosan bárki ki tud találni az ötből. Nem meglepő módon az első helyet a Facebook vitte el, a kattintások 8,48 százalékával. A YouTube a klikkelések 5,5 százalékárt volt felelős, a Yahoo 2,63 százalékért, míg a Wikipedia 2,01, az amazon 1,40 százalékot hasított a tortából.
Meg kell jegyezni, hogy ezek a számok ugyanakkor csak amerikai felhasználókat vizsgáltak, és csak a tavalyi utolsó negyedévet vették figyelembe. Globális szinten ennek ellenére hasonló kép alakulna ki, talán a Yahoo kivételével. Meglepő lehet, hogy a Google nincs az első ötben, azonban valójában ezek fölött áll: magához a kereséshez használjuk.