Segítségével igen kedvező előfizetési díjakért korlátlan mennyiségű zenét hallgathatunk vagy tölthetünk le, ráadásul az ajánlatuk szerint több téren "verik" is az Apple online zeneszolgáltatását. Újabb versenyző érkezett tehát a már egyébként is telített online zenebolt piacra.
Az előfizetés egyelőre még csak az Egyesült Államokban elérhető, de az internetes vállalat hamarosan kiterjesztené szolgáltatását az egész világra. Ha egy évre előre fizetjük be a havidíjakat, 4,99 dollárra, azaz 1000 forintra jön ki egy hónap, de havonta is megújíthatjuk előfizetésünket, ez esetben 6,99 dollárt (1400 forintot) kell fizetnünk.
Más online zeneszolgáltatók, mint a "megszelídült" Napster, jóval drágábban kínálnak hasonló szolgáltatásokat, bár szakértők szerint a Yahoo is csak akkor tudja ezeket a kedvező árakat fenntartani, ha igen gyorsan szert tesznek egy jelentős méretű ügyfélkörre. Talán épp ezért az MTV Video Music Award díjkiosztójával szinkronizálva, augusztus 28-án indul a szolgáltatás nagy marketing kampánya.
A piac, ahová a Yahoo szeretne így betörni, már így is igen kiélezett: A vezető iTunes mellett a Napster vagy a RealNetworks is erősen fejleszt e téren, és a hírek szerint a Microsoft is hasonló szolgáltatás beindítását tervezi.