Az óragyártással foglalkozó svájci Swatch alaposan megviccelte az Apple-t, amikor Európában nemrég védjegy alá vonta a "One more thing" kifejezést. Ez volt az egyik jelmondata Steve Jobsnak.
A Swatch emellett a "Tick different" mondást is levédette, ami pedig közvetlen szójáték az Apple "Think different" jelmondatú, 1997-től 2002-ig húzódó kampányával.
Steve Jobs régen gyakran zárt úgy sajtóeseményeket, hogy a jól ismert "one more thing..." mondattal egy komoly terméket mutatott be a tömegeknek. Persze nem ő találta ki a kifejezést, de nagyrészt vele azonosítjuk.
Jobs 2011-es halála óta az Apple nem alkalmazta a kifejezést, egyedül az Apple Watch-nál, ami valóban komoly, új termék volt a vállalat életében.
Azt nem tudni, hogy a Swatch mire használja majd a szerzeményeit. Elképzelhető, hogy csak az Apple-lel akart kiszúrni, de lehet, hogy az Apple Watch miatti fenyegetésre egy közvetlen reklámkampánnyal válaszolnak.