Január második felében egyelőre csak az Egyesült Államokban újabb zenestremelő szolgáltatás indult, a régóta híresztelt Beats Music ráadásul a Bloomberg beszámolója alapján üzletileg biztatóan rajtolt. A befektetőknek még februárban nyújtott tájékoztatás szerint a szolgáltatás akkoriban a 30 napos próbaidőszakkal élők 70 százalékából avanzsált előfizetőt: a működésének első egy hónapjában napi olyan 1000 ügyfelet sikerült szerezni, ők 9.99 dollárt fizetnek havonta a bő 20 millió zeneszám eléréséért.
Előbbi még azelőtt történt, hogy az amerikai AT&T szolgáltató a saját előfizetőinek közvetlenül kínálta volna a szolgáltatást, a két cég közt olyan együttműködés van érvényben, mint hazánkban a Telenor és Deezer közt. A távközlési cég egyenletbe való bekerülése 750 ezer potenciális előfizetőt jelent a Beats Music számára: az operátor körülményektől függően 30-90 napos próbaidőszakot biztosít a klienseinek, ráadásul az exkluzívan tőle elérhető családi csomaggal 14,99 dollárért 5 felhasználó válik képessé a szolgáltatás használatára.
A bostoni Recon Analytics szerint a Beats Music körülbelül 5 millió előfizetőtől kezdve válhat profitábilissé, ám a jelek szerint a szolgáltatás tetszik a vele próbát tevők többségének, így a nemzetközi terjeszkedése után jó eséllyel üzleti sikerré válhat.
(Forrás: TechSpot)