„emoticonokkal”), webkamerás szolgáltatással és a korábbinál kiterjedtebb eszközintegrációval rendelkezik. A cég péntekre pedig versenyt hirdetett: a szoftvert letöltők között ezerdolláros csekkeket sorsolnak ki.
A cég június 18-án bocsátja útjára a Messenger 6.0 nyilvános előzetes verzióját a „Fast Cash Friday” akció keretében, amely azonban sajnos csupán az amerikai felhasználókat érinti. A verseny (ha ez annak nevezhető) augusztus 15-el bezárólag minden pénteken tíz órán keresztül tart, és minden órában kisorsolnak ezer dollárt az új szoftverre bejelentkezők között.
A cég szóvivőnője elmondta, hogy az akcióval a felhasználókat akarják bátorítani, töltsék le az új szoftververziót. A „pénzeső” jól tükrözi az egyre hevesebb rivalizálást az azonnali üzenő piac vezető szereplői, a Microsoft, a Yahoo és az AOL között. Mindhárom cég folyamatosan fejleszti IM alkalmazását, mivel a piac virágzik. Az elemzők 2006-ra 800 millió dolláros piacot prognosztizálnak, ezért a szoftvercégek minél nagyobb szeletet akarnak megkaparintani maguknak a tortából. Mindhárom cég bevezette már IM kliensének vállalati verzióját is, de pontosan tudják, hogy az erős fogyasztói bázisra is szükség van.
Messenger 6.0 bevezetés nyereményekkel
Hirdetés
Hirdetés