A sort még folytathatnám, számtalan ilyen könyvtáram van a Dokumentumokban. Ha szükségem van valamire, akkor állandóan több ablakot kell megnyitnom, mire megtalálom a szükséges iratokat. Hogyan rövidíthetném le a keresés idejét?A Windows 2000 óta megszokhattuk már, hogy saját könyvtárainkat a nevünkkel ellátott profilokban találhatjuk meg. De mire kinyitjuk az összes szükséges ablakot a Documents and Settings alatt, addigra tele lesz az Asztalunk. Ezért egyszerűbb, ha parancsikonokat hozunk létre a legsűrűbben használt mappákhoz. Ráadásul ezt nagyon egyszerű módon tehetjük meg: először is nyissuk meg azt a könyvtárat, amelyiket gyakran használjuk.
Állítsuk Normál méretűre az ablak méretét, hogy lássuk az Asztalt. Ezután fogjuk meg a jobb egérgombbal a címsor bal sarkában lévő kis mappaikont, és húzzuk ki az Asztalra. Amikor elengedjük, a felbukkanó menüből válasszuk a Parancsikon létrehozása pontot. Ezután bezárhatjuk az ablakot, majd duplán kattintva a frissen létrehozott ikonra, ellenőrizzük műveletünk helyességét.
Mappák parancsikonjai az asztalon
Hirdetés
Hirdetés