A Yahoo az elmúlt években rengeteget fektetett abba, hogy nagy médiacéggé váljon. Sok digitális magazint indított, rengeteg bevásárlást tartott és nagynevű újságírókat csábított magához. A hosszú hónapok óta tartó szorult helyzettel viszont úgy tűnik, hogy minden borul.
A leépítésektől a Yahoo médiaágazata sem menekült meg, és most a legtöbb digitális magazint (a Food, a Health, a Parenting, a Makers, a Travel, az Autos és a Real Estate is érintett) megszüntetik.
Ezentúl kizárólag a News, a Sports, a Finance és a Lifestyle maradnak meg. Bár a Tech magazint papíron nem szüntetik meg, a főszerkesztőt elküldték, a beosztottakkal együtt. Néhány embert a News magazinhoz helyeznek át.
A Yahoo digitális magazinjai tavaly sok olvasót vesztettek, a napi aktív felhasználók száma egy év alatt 16,5 százalékot esett, és kevesebb időt is töltöttek az oldalakon.
Az elmúlt hetekben, hónapokban rengeteg ember távozott a vállalattól, és jó eséllyel a hullám még csak most kezdődött. A befektetők az Alibaba-részvényeket leszámítva gyakorlatilag mindentől szabadulnának.