Az énekesnőről tudható, hogy intenzíven használja az internet által adott lehetőségeket arra, hogy közvetlenül tartsa a kapcsolatot a rajongóival. A videón szereplő single nótát május 9-én tették közzé és Lady Gaga azt kérte a neten keresztül a rajongóitól, hogy töltsenek fel olyan videókat, melyeken ők éneklik a dalt.
A reklámfilm elkészítésekor úgy vagdosták be a rajongói alkotásokat, ahogyan azt a felhasználók feltöltötték, míg végül összeállt ez a másfél perces szösszenet. Apró érdekesség, hogy a kisfilmben a Gaga rajongók Little Monstersként vannak említve, bár szerintem ez a megnevezés jobban illene az énekesnő díjugrató profiljára. A mondanivaló viszont rendben van, hiszen szép példa arra, hogy manapság az internetben mekkora erő rejlik és milyen gyorsan képes nagy csoportokat megmozgatni. A végén pedig szépen látszik, hogy Gaga kisasszony mindehhez Chromeot használt.