Hirdetés

Irány a hipermarket!



|

Hirdetés

A PC World szerkesztőségének PC-figyelő különítménye két hipermarket (Auchan és Tesco), valamint két elektronikai berendezéseket forgalmazó áruház (Media Markt és ElectroWorld) választékát vizsgálta meg kritikus szemmel. Három szempontra kiemelten figyeltünk:

  • az árusított PC-konfiguráció ár/teljesítmény tekintetében mennyire állja meg a helyét a mindennapokban;
  • mi a legolcsóbb a kínálatban, és az milyen minőségű;
  • mennyire segítőkészek és szakmailag felkészültek az eladók.



    Két csoportban ostromoltuk a polcokat: az egyik duó a laikus vásárló szemével pásztázta az árubőséget, és az abszolút kezdők hozzá nem értésével kérdezte az eladókat. A másik páros a középhaladó csoportot szimulálta, és éreztettük az eladókkal, hogy otthonosan mozgunk a piacon - kérdéseinkkel már a részletekre kérdeztünk rá. Az eredmény tökéletesen az volt, amire számítottunk.

    A teljes cikk Vásárlókörúton a PC World-stáb - Leleplezzük a hipermarketeket! címmel a 2004. decemberi számunkban olvasható.
  • Hirdetés

    Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

    Engedélyezi, hogy a https://www.pcwplus.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.