A KutatóCentrum és a Marketing&Média 2011 januárjában végzett közös felmérésében részt vevő 18-64 évesek több mint fele (56 százalék) napi szinten látogatja valamelyik közösségi oldalt, a megkérdezetteknek ráadásul közel 20 százaléka még munkaidőben sem tud lemondani róluk. A közösségi oldalakban rejlő legtöbb lehetőséget a fiatalok aknázzák ki: a megkérdezett 18-24 évesek 45 százaléka gyakrabban használja a hasonló portálokat üzenetküldésre, mint e-mail fiókját, és közel felük szívesen telepít kisalkalmazásokat, illetve lép be különböző csoportokba. Üzleti célokra a válaszadók 4 százaléka használja a közösségi médiát, így például hirdet, céges profilokat kezel, vagy rövid üzenetekben kommunikál ügyfélkörével.
A vizsgált oldalak – iWiW, Facebook, MyVIP, Myspace, Twitter – közül hazánban még mindig az iWiW rendelkezik a legnagyobb taglétszámmal, a közösségi oldalakat használó megkérdezettek 95 százaléka regisztrálta magát a felületen. Ugyanakkor a Facebook továbbra is rendkívül dinamikus növekedést mutat, miközben az iWiW-en regisztráltak száma némileg csökkent.
Hasonlóan dinamikus fejlődés csak a Twitter esetében tapasztalható, bár az ott regisztráltak száma jóval alacsonyabb, mint a vezető portálok esetében (10 százalék). Ha együtt vizsgáljuk a regisztrációk és a tényleges látogatók számát, árnyaltabb képet kapunk. A legalább egy oldalon regisztráltak körében a legnagyobb inaktív tagsággal a Myspace rendelkezik, a hozzáféréssel rendelkező megkérdezetteknek több mint 70 százaléka nem látogatja a portált, de a Twitter és a MyVIP tagoknak is több mint 50 százaléka inaktív felhasználó. Az iWiW tagok már jóval rendszeresebben látogatják az oldalt: a regisztráltaknak több mint 85 százaléka aktív, a Facebook esetében pedig ez a szám közel 90 százalék.