Az üzletben induláskor elsősorban személyi számítógépes eszközök, azaz notebookok, asztali számítógépek és monitorok találhatók. A HP tervei szerint a kínálat a jövőben bővülni fog kéziszámítógépekkel és nyomtatási eszközökkel.
Bár az outleteket elsősorban ruházati termék kínálattal azonosítják, a cég elképzelései a modell elektronikai cikkeknél is jól alkalmazható. Mivel a cég negyedévente újít termék- skáláján, a forgalmazók és a nagyobb kereskedelmi hálózatok raktárában jelentős mennyiségű készlet marad a régebbi eszközökből, melyeket a HP újra forgalmazott termékekként kíván értékesíteni.
Az outlet centerek számára jó lehetőség a HP termékek jelenléte, hiszen a cég az újraforgalmazott eszközökből csak Európában 100 millió euró értékű forgalmat bonyolít. Valamint a HP termékek vásárlói potenciális vevőként jelenhetnek meg az outletben működő más cégeknél is.
A magyarországi leányvállalat az első, amely támogatja az újra forgalmazott termékek outlet formában történő értékesítését. A HP értékesítési részlege az árakat minden esetben úgy kalkulálja, hogy az általa kínált újraforgalmazott termékek ne csak más márkákkal, hanem a „névtelen” márkák eszközeivel is felvegyék a versenyt az ár tekintetében.