A Google egy nagyobb kampányba kezd, amelynek a célja, hogy minél többen menjünk legközelebb Görögországba nyaralni. A webóriás célja az, hogy felpörgesse a helyi turizmust, az online segítséggel pedig a görög gazdaságot élénkítse, 600 kkv-t segítve.
A Google-nek több érdeke is fűződik az építő jellegű, gazdaságpezsdítő programhoz. Egyik oldalról elmondható, hogy az elmúlt években sok témában támadták őket a kormányok Európában. Egy ilyen programot minden bizonnyal az összes ország szívesen fogadna és támogatna, többek között a valaha jobb bőrben lévő Görögország esetében is. A statisztikák szerint a turizmus a görögök gazdaságának a 17 százalékát adja. Amennyiben sikerülne kitolni a turistaszezont, akkor a gazdaság 3 százalékkal javulna, valamint 100 000 új állással bővülne.
Ne felejtsük el azt sem, hogy a Google-nek más érdeke is van a kampányban. Elvégre minél többen használják a Google-t az úti cél kiválasztásához vagy éppen a helyi érdekességek felkutatásához, nekik annál több lehetőségük van hirdetések megjelenítésére.