A Generali-Providencia Biztosító Zrt. 100 százalékos tulajdonában lévő Genertel Biztosító Zrt. kifejezetten a webes, telefonos és SMS-es értékesítésre összpontosít, nem tart fenn fiók- és ügynökhálózatot; minimális költségekkel számolnak, így kedvező ajánlatot tudnak majd összeállítani. A biztosító idén nyáron alakult, és november elején, a kötelező gépjárműbiztosítás-váltás idejére teszik indulásukat. Csikós Dániel, a Genertel vezérigazgatója ismertette, hogy a neten is értékesítő biztosítóktól eltérően ők nem internetes kedvezményeket adnak ügyfeleiknek, hanem speciálisan ennek a célközönségnek kidolgozott termékeket kínálnak. Terveik szerint idén a biztosítóváltók 10 százaléka majd őket választja. 2006-ban félmillióan váltottak biztosítót, ezekből a váltásokból 130 ezer történt online formában.
Genertel - webes biztosító indul
Csak emailben és telefonon értékesíti termékeit az első magyar direktbiztosító.
Hirdetés
Hirdetés