A rétegtermékek eladása rendszeresen komoly fejtörést tud okozni a reklámcégek számára, a Sony nemrégiben a többek közt úszók számára is kiváló, két méteres mélységig garantáltan vízálló Walkman zenelejátszójával hozta kellemetlen helyzetbe a DraftFCB ügynökséget.
A hirdetőcég új-zélandi ágának illetékesei feltehetően nem kevés agyalás után teljesen zseniális megoldást találtak az figyelemfelkeltés, termékdemonstráció és eladás szentháromságára: a 99 dolláros lejátszókat szimpla üdítős automaták által kiadható méretű, ivóvízzel megtöltött palackokba tették, majd a gépeket megtöltő cégekkel szövetkezve uszodákban és edzőtermekben kezdték árulni – rögtön a célközönségnek. Van egy olyan érzésünk, hogy a marketingesek körében az akció rövidesen tankönyvi példává fog válni.
(Forrás: The Next Web)