A The Wall Street Journal forrásai szerint az Amazon már megkezdte a saját futárcégének a tesztelését. A vállalat célja az, hogy átvegye a termékek szállítását a UPS-től és a FedExtől, és végül a megrendelt termékeket még a megrendelés napján juttassa el a vásárlókhoz.
Az Amazonnál állítólag azt mondják, hogy mivel a cégük gyorsabb ütemben nő, mint ahogy ezt a UPS és a FedEx követni tudnák, a jövőben nem bízhatják magukat a hagyományos logisztikai cégekre. Az sem segít, hogy a költségek mostanában emelkedő irányt vettek, miközben a szállítási idő inkább nőtt. Tavaly ünnepekkor például kifejezetten a UPS-t hibáztatták a késésekért.
San Franciscóban állítólag már többen kaptak AMZL és AMZN_US jelzésű csomagokat, amelyek már az új projekt keretében mentek ki. Amerika mellett úgy tudni, a briteknél is hasonlót terveznek. Bár az Amazon számára mindenképp nagy költség lesz egy saját futárhálózat, sokak szerint ezzel még vonzóbbá teszik magukat a többi bolthoz és online áruházhoz képest.