Eddig úgy tűnt, hogy minden héten van egy új zenei streamingszolgáltatás. Az újabbak közé tartozik például a YouTube Music, az Apple Music és a Tidal is. Az éremnek azonban másik oldala is van.
Az egyik korai játékos, az Rdio csődöt jelentett, és azonnal lehúzza a rolót. A cég nagy részét az alkalmazottakkal és a technológiával együtt felvásárolja a Pandora, ami ezért cserébe 75 millió dollárt fizet.
Azt persze korai lenne megmondani, hogy mit jelent ez a Pandora számára.
A Pandora jelenleg eltérően működik a Spotify, a Google Play Music Unlimited, az Apple Music és a többi on-demand szolgáltatástól, itt ugyanis egyedi rádióállomásokat kapunk, az ízlésünknek megfelelően. Vagyis nem választhatjuk ki, mi legyen a következő szám.
A vállalat az Rdio technológiájával újítani szeretné a szolgáltatását, így 2016 végére még jobb felhasználói élményt ígér.