A díjat június 29-én adták át.
Az angol mintára kialakított CoolBrands lényege, hogy a hazánkban létező számtalan márka közül mely márkákat tekintjük leginkább „coolnak”, azaz "menőnek". A kiválasztást végző Szakmai Bizottság minden tagja pontozással alkotott véleményt, majd a személyes értékelések összesítését követően állt össze a végleges lista, amelyre felkerülni különleges presztízst jelent.
Az első hazai díjátadó-ünnepség díjazottja, az iWiW („who is who”, azaz ki kicsoda) közösségi oldal 2002. áprilisában indult. A létező barátságokat és kapcsolatokat online formában feltérképező portál alapötletét egy szociometria készítése adta, amit megpróbáltak sokkal egyszerűbben, vagyis online összeállítani. Az iWiW megfelelő eszköz arra, hogy mindenkinek számára fontos ismertségeit ápolja, vagy régi barátságait felelevenítse.
Folyamatos felhasználószám- és népszerűség-növekedés mellett a portál 2006. június végére elérte a 960 000 fős regisztrált létszámot, és a használói között a rendszer 55 milliónál több kapcsolatot tart nyilván.
Az oldalnak – a Webaudit adatai szerint – napi ötszázhúszezer látogatója van, ezzel a képzeletbeli dobogó harmadik fokára állhatott az auditált weboldalak napi egyedi látogatószám szerinti rangsorában.
CoolBrands díjat nyert az iWiW
Az ország népszerű közösségi portálja kapta a legmenőbb márkának járó díjat.
Hirdetés
Hirdetés