Nyilvánvalónak tűnik, mégsem árt hangsúlyozni, hogy kapcsolataink nyilvántartására a legmegfelelőbb eszköz egy rendszeresen frissített címjegyzék. A Windows címjegyzéke meglehetősen primitív eszköz, az Outlooké viszont annál hasznosabb, és számos igen praktikus mezőt, lehetőséget kínál. A Word pedig mindazokat a nyomtató eszközöket tartalmazza, amelyek segítségével címkékre és borítékokra vihetjük fel a címjegyzékben szereplő adatokat.
Ha az Outlookból nyomtatunk, nem kapunk mást, mint a címjegyzék papírváltozatát, amelyet aztán betehetünk valamelyik iratgyűjtő dossziénkba, és jó mélyre elsüllyeszthetünk. A Word segítségével viszont mindennapos üzleti levelezésünk integráns részévé tehetjük a címjegyzék adatait.
Ha valamilyen levélbe begépeltünk egy címet, jelöljük ki, majd az Eszközök menüből válasszuk a Levelek és küldemények -> Boríték és címke parancsokat. Ekkor megjelenik a Boríték és címke párbeszédpanel, amelynek Cím mezőjébe a Word beszúrja a kijelölt címet. De beírhatjuk kézzel is, vagy rákattinthatunk a Címjegyzék ikonra, hogy az Outlook címjegyzékéből válasszuk ki a kívánt elemet.
A teljes cikk Mesterfogások / Office-tanácsadó - Borítékok, címkék, körlevelek címmel a 2004. novemberi számunkban olvasható.