Hirdetés

Az MSN az AOL babérjaira vágyik



|

Hirdetés

A redmondiak nem titkolt célja, hogy előfizetőket szipkázzanak el fő konkurensüktől, AOL-tól.Az MSN céljai elég merészek, hiszen mindössze 3 millió előfizetőt tudnak szembeállítani az AOL 25 millió ügyfelével. A beruházási döntést alighanem az alapozta meg, hogy voltak olyan időszakok, amikor a látogatók számát tekintve az MSN az abszolút élre került az Egyesült Államokban. Ebből a Microsoftnál azt a következtetést vonták le, hogy az AOL előfizetői közül sokan elégedetlenek, és szívesen szolgáltatót váltanának. Ehhez persze maguknak is javulniuk kellene. A Microsoft azonban máris meglehetős önbizalmat árult el, hiszen egy 150 millió dolláros, a két céget összehasonlító reklámkampányt tervez, amely felhívja az MSN előnyeire a figyelmet. Piaci elemzések azonban figyelmeztetnek, hogy számos próbálkozás történt már arra, hogy egy-egy szolgáltató megtépázza az AOL babérjait, de ezt még ingyenes szolgáltatásokkal sem sikerült eddig elérni.

Hirdetés

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://www.pcwplus.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.