A redmondiak nem titkolt célja, hogy előfizetőket szipkázzanak el fő konkurensüktől, AOL-tól.Az MSN céljai elég merészek, hiszen mindössze 3 millió előfizetőt tudnak szembeállítani az AOL 25 millió ügyfelével. A beruházási döntést alighanem az alapozta meg, hogy voltak olyan időszakok, amikor a látogatók számát tekintve az MSN az abszolút élre került az Egyesült Államokban. Ebből a Microsoftnál azt a következtetést vonták le, hogy az AOL előfizetői közül sokan elégedetlenek, és szívesen szolgáltatót váltanának. Ehhez persze maguknak is javulniuk kellene. A Microsoft azonban máris meglehetős önbizalmat árult el, hiszen egy 150 millió dolláros, a két céget összehasonlító reklámkampányt tervez, amely felhívja az MSN előnyeire a figyelmet. Piaci elemzések azonban figyelmeztetnek, hogy számos próbálkozás történt már arra, hogy egy-egy szolgáltató megtépázza az AOL babérjait, de ezt még ingyenes szolgáltatásokkal sem sikerült eddig elérni.
Az MSN az AOL babérjaira vágyik
Hirdetés
Hirdetés