A cég kedden közzétett új jelentése - a hordozható zeneeszközök piacáról 2008-ig - úgy fogalmaz, hogy 2006-ra az MP3 lejátszók „létrehoznak egy olyan kritikus tömeget, amely nagyot lendít a digitális zene eladásokon”. A jelentés azt is megkockáztatja, hogy a fogyasztók közel 60 százaléka a mostani karácsonyi vásár idején az interneten fog vásárolni zenelejátszót. A Jupiter kutatási igazgatója, David Card szerint az MP3 lejátszó „nem lesz ugyan az idei vásár DVD lejátszója, de a hordozható lejátszók és az új online zeneáruházak és zeneszolgáltatások erős vásárlási késztetést jelentenek”. A jelentés leszögezi, hogy „az Apple iPod eszközének és iTunes letöltési szolgáltatásának kombinációja felpezsdítette a zeneipart”. Fél tucat új áruház és szolgáltatás indult el, és olyan cégek kínálnak lejátszókat, mint a Dell és a Gateway.
Az iPod és az iTunes felpezsdítette a zeneipart
Hirdetés
Hirdetés