Az OPA 1235 egyént kérdezett meg, a következő életkori sávokban: 18-24; 25-34, és 35-54. Az összehasonlításban az online média nagyon jól szerepelt a hagyományos szórakoztató csatornákkal szemben. Arra a kérdésre, hogy: „Ha csak két médiumot használhatna, melyik lenne az?”, a 18-24 éves válaszadók 50.5 százaléka az Internetet jelölte meg kedvenceként. Ebben az életkori csoportban, a megkérdezetteknek csupán a 28.5 százaléka választotta a televíziót.
A 25-34 év közötti életkorúaknak a 43.6 százaléka, a 35-54 éveseknek pedig a 42.8 százaléka az Internetet választotta. A TV második választás lett. Az emberek több időt töltenek online, például a 18-24 évesek 52 százaléka bevallotta, hogy több időt töltenek netezéssel, mint amennyit egy evvel ezelőtt.
Érdekes, hogy a válaszadók 35 százaléka azt vallotta, hogy kevesebbet játszanak a PC-jükkel, 28 százalékuk pedig kevesebbet nézi a TV-t. Az elemzők szerint abban rejlik az Internet ereje, hogy egyszerre közöl információt, és szórakozást. Az Internet-alapú tudás éli reneszánszát: a mintacsoport 83 százaléka ugyanojan jó, vagy jobb hírforrásnak tartja a világhálót, mint az újságokat, és 97 százalékuk véli, hogy jobban informál a termékekről, vagy a zenéről, mint a magazinok.