Két típusú márkát készülnek bevezetni: az egyik az otthoni felhasználók számára fogja megmutatni, hogy alkalmas PC-jük audio-, és videoadatfolyam kezelésére vagy akár vezetéknélküli médiakiszolgálóként is működhet, a másik pedig a vállalati gépeket minősíti központi menedzselhetőség és biztonsági szempontok szerint. A noteszgépeknél bevált a rendszer, hatalmas sikert hozott a Centrino bevezetése, az Intel hasonló sikert vár az asztali piacon is.
Ezt a stratégiát azonban nem kezdi el 2005 közepéig, amikor is forgalomba kerülnek az első kétmagos processzorok, amelyek olyan technológiák zászlóvivői lesznek, mint a LaGrande vagy az iAMT.
Annak ellenére, hogy az Intel mekkora sikereket ért el az elmúlt néhány évben a hordozható piacon, még mindig több terméket ad el az asztali gépekbe, így továbbra is nagy hangsúlyt fektet ezekre az alkotóelemekre. Ezt azonban kevésbé az órajel emelésével, mint inkább a felhasználók biztonságának és a vállalati rendszere irányíthatóságának növelésével próbálja elérni.
Az Intel új brandet készül bevezetni az asztali piacra
Hirdetés
Hirdetés