Emberpalántává vált a Linux pingvin az IBM új tévéreklámjában, amelyet vasárnaptól, a US Open férfi döntőjének és az NFL bajnokság indulásának napjától kezdenek sugározni a tévécsatornák Amerikában.
A reklám és technológiai szakemberek szerint az Ogilvy & Mather reklámcég által készített reklámklip révén az IBM azt akarja tudatosítani immár a legszélesebb közönségben, hogy ő az ingyenes szoftverrendszer vezető támogatója. A reklámklipben a szőke, kékszemű kisfiú némán figyeli, hogy az előtte felvonuló hírességek információval árasztják el a vízvezeték szereléstől az univerzum titkaiig, azt sugallva, hogy minél több tudást szív magába a gyerek, annál jobban profitál mindebből az emberiség. „Az adatgyűjtés csak az első lépés a bölcsesség felé, de az információk megosztása az első lépés a közösség felé” magyarázza a reklámban Henry Louis Gates Jr., a Harvard Egyetem professzora a kisfiúnak, felidézve a Linux fejlesztői közösségének alapelvét. A hirdetés pedig az alábbi szlogennel zárul: „Linux. A jövő nyitva áll. IBM.”
Az IBM Linux kampányt indít
Hirdetés
Hirdetés