A George Lucas által vezetett Lucas Arts a napokban meghívta az MSNBC képviselőit a társaság Rogue Squadron játéksorozatának készítésében közreműködő Factor 5-höz. Az MSNBC képviselői betekintést nyerhettek a társaság első Nintendo GameCube játékkonzolra írt játékszoftverének, a Star Wars Rogue Leader: Rogue Squadron 2-nek a fejlesztés alatt álló változatába.
A három misszió, amelyet a Factor 5 bemutatott, arról árulkodott, hogy az RS2 GameCube változata a Star Wars Trilógia jeleneteinek eddigi legélethűbb, legszebb reprodukálására képes. A jelenetek már-már olyannyira élethűek voltak, hogy az MSNBC újságírói tulajdonképpen az eredeti, filmváltozatot láthatták GameCube játékként.
Az első küldetésben, amely az első Halálcsillag-csata mintájára épült, a játékosok egy maroknyi X-Wingből álló kötelékükkel keresztültörnek a TIE Fighterek egész hadán, majd az ellenséges ágyúk tüze közepette a híres árokba törnek. Az MSNBC szerint elfelejthetünk minden eddigi, processzorteljesítménnyel és poligonszámmal kapcsolatos adatot, mivel a mozifilm ezen visszaadása a GameCube játékban tulajdonképpen tökéletes.
Minden bizonnyal nem a GameCube fog a legnagyobb poligonszámokkal rendelkezni, de a jelek szerint az biztosra vehető, hogy a játékkonzol rendkívül intelligensen és hatékonyan használja ki a benne rejlő teljesítményt, szinte moziminőségű játékok megvalósítását is lehetővé téve ezáltal.
A legnagyobb kérdés a konzollal kapcsolatban az lehet, vajon hogyan teljesít majd a GameCube a PlayStation 2-höz, valamint a szintén fejlesztés alatt álló Microsoft Xbox-hoz képest. Természetesen az összehasonlításban nem a teljesítmény fog az első helyen szerepelni, hanem az adott konzolra készülő játékok minősége, szépsége. A hírek szerint a GameCube grafikájával biztosan nem lesz baj, a Nintendo üdvöskéje szebb képet produkál a Sony PlayStation 2-nél.
Számos GameCube játék azonban a PS2 változatból fog származni, így néhány kisebb csinosítástól/foltozástól eltekintve a Nintendo új konzoljának felhasználói sok esetben ugyanazzal játszhatnak majd, mint PlayStation 2-s társaik. Az Electronic Arts Madden NFL 2002 játéka, amely egy ilyen PS2-átirat, szinte azonos grafikával rendelkezik, mint az eredeti változat, de a közelebbi képes esetében az emberi alakok, leginkább az arcok és a szemek sokkal élethűbbek a PS2 változatnál.
A Microsoft Xbox játékkonzolja egyelőre még nincs olyan állapotban, hogy átfogóan lehetne játékokat tesztelni rajta, így az összehasonlító teszteket e konzollal még lehetetlen lenne elvégezni. Annyi azonban biztos, hogy az Xbox úgy nem fog megjelenni, hogy a mércének számító PlayStation 2 játékkonzol tudását ne múlja felül.
Az erő a GameCube-bal van
Hirdetés
Hirdetés