Hirdetés

Az érintőkijelző ölte meg a Google Readert?



|

Emellett a keresőcégnek sincs ellenére, hogy kiskanállal adagolja a híreket.

Hirdetés

Három héttel a Google Reader végleges elbúcsúzása előtt Richard Gringras, a keresőcég hírekkel és közösségi termékekkel foglalkozó részlegének igazgatója a Wirednek adott interjújában leleplezte a rengeteg médiafogyasztó számára központi szerepet betöltött – vagy ideiglenesen még betöltő – szolgáltatás elkaszálásának okát.


Természetesen az indokot már a kasza bejelentésekor is elmondta a Google, ám Gringas most kicsit bővebben kifejtette a „csökkenő használatot”: állítása szerint elsősorban az okostelefonok és táblagépek térhódítása miatt az olvasók a nap folyamán egyre inkább fokozatosan, apró részletekben igénylik a híreket. Korábban a közönség tipikusan egy-két húzósabb menetben – például reggeli közben, vagy estefelé – nézte át a történéseket.


Grangras elmondása alapján a Google ehhez idomulva inkább apró dózisokban, de folyamatosan kívánja a jövőben csepegtetni a híreket; „a megfelelő információt a megfelelő időben”, ahogy fogalmazott. Arról nem esett szó, hogy a Reader elkaszálásának van-e bármiféle köze ahhoz, hogy a vállalat nem talált módot a gazdaságos üzemeltetésére.

Hirdetés

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://www.pcwplus.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.