Az AOL riválisa, a Yahoo pénteken tett hasonló lépést, amikor közölte, leállítja a vállalati felhasználásra szánt Yahoo Business Messenger szolgáltatását. Mindkét cég döntése hasonló indokokon nyugodott: továbbra is érdekli őket a vállalati piac, de inkább magára a szolgáltatásra koncentrálnak, s nem a szoftverre, melyre a vállalatokra szükségük van, hogy felügyelni tudják alkalmazottaik azonnali üzenet forgalmát.
Idővel az AOL ugyanis rájött, hogy értelmetlen neki magának fejlesztenie, forgalmaznia és támogatnia egy vállalati IM átjáró szoftvert, amikor elég ha társul egy erre szakosodott fejlesztő céggel. A cég továbbra is IM hálózatára koncentrál, melynek 36 millió felhasználója van, akik közül 15 a szolgáltatást munkához használja. Továbbra is fejleszti a vállalati felhasználóknak szánt AIM Business Services-t, mlyet a hónap elején indított be, és melyet az alkalmazottaknak szán, s nem az IT osztályoknak.
Az AOL is kivonul a vállalati IM piacról
Hirdetés
Hirdetés