Hirdetés

Az Alcatel támogatja a Nokia Eseries-t



|

Hirdetés

Az Intellisync Call Connect for Alcatel a Nokia egyik megoldása, amely a Nokia Eseries készülékeket az Alcatel IP kommunikációs szerverébe integrálja. Az együttműködés ismét alátámasztja a két vállalat elkötelezettségét az üzleti kommunikáció mobilizálása mellett. Az Intellisync Call Connect for Alcatel az Alcatel OmniPCX Enterprise szolgáltatásaira és a Nokia Eseries erejére támaszkodik. A megoldással a népszerű asztali telefonos szolgáltatások a mobiltelefonon is a felhasználó rendelkezésére állnak. Az alkalmazottak például csak egyetlen munkahelyi számmal rendelkeznek majd, és meghatározhatják, mikor melyik készüléken kívánják a hívásokat fogadni. Ráadásul az irodai telefonok biztosította szolgáltatások: a konferencia-hívás, a visszahívás, és a név alapján történő tárcsázás az irodai környezeten belül a Nokia Eseries készülékeken is könnyedén elérhetők lesznek. Míg az alkalmazottak a bárhonnan elvégezhető munka szabadságát élvezhetik, a vállalatok a munkavállalóik fokozott elérhetőségének, illetve a költségmegtakarításokból fakadó nyereségnövekedésnek örülhetnek. AZ IP telefónia-infrastruktúra révén a cégek kihasználhatják az Alcatel hívás-rútolási szolgáltatását, amellyel jelentősen csökkenthetők a külföldre irányuló mobiltelefonos hívások költségei, és jobban ellenőrzés alatt tarthatók a kommunikációs kiadások.
A megoldás még átláthatóbbá teszi a vállalat telefóniás költségstruktúráját, hiszen a költség-elszámolások áttekinthetővé válnak, így a vállalatok megtalálhatják telefonos rendszerük túlságosan költséges elemeit. A megoldás nyújtotta információ segíthet a vállalatnak a működése szempontjából leghatékonyabb telefonos rendszer megtervezésében és felépítésében. Az új Intellisync Call Connect for Alcatel kínálat a Nokia Intellisync Mobile Suite programcsomagjának része. A Nokia üzleti portfoliója emellett a nagy teljesítményű Nokia Eseries készülékeket is magába foglalja. Ezek a készülékek az üzletembereket megnyerő, vonzó és egyszerűen használható formát olyan technológiákkal ötvözik, amelyek segítségével az informatikai osztályok hatékonyan kezelhetik a biztonsági beállításokat, a vállalati alkalmazásokat, a céges adatokat, valamint azokat szoftvereket, amelyek a mobilalkalmazásokat, többek között az e-mailt, és a vállalati hangforgalom- és készülékkezelést teszik lehetővé.
Az Alcatel OmniPCX Enterprise integrált, interaktív kommunikációs megoldás, amely az Alcatel Cellular Extension szoftver révén biztosítja az Intellisync Call Connect működését. Az Intellisync Call Connect for Alcatel jelenleg cellás hálózaton csatlakozik a vállalat házi alközpontjának (PBX) infrastruktúrájához, míg a közeljövőben lezajló fejlesztések révén a kétüzemmódos készülékekkel cellás és WiFi hálózatok támogatására egyaránt képes lesz. A megoldás 2006 utolsó negyedévétől kezdve kapható az Alcatel és a Nokia forgalmazóknál.
Hirdetés

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://www.pcwplus.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.