A Yahoo körül már régóta vészjósló és sötét felhők keringenek - a történet folytatásaként úgy néz ki, hogy megvan a lehetőséges vevője is a cégnek.
A Verizon szép lassan bővíti magát mobilszolgáltatóból más területeken is aktív céggé. Tavaly például 4,4 milliárd dollárért megvette az AOL-t, erősen alapozva a digitális tartalmakra. Az AOL tulajdonában sok értékes dolog volt, például az Amerikában a leglátogatottabb oldalak közé tartozó Huffington Post.
A jelek szerint hasonló bevásárlást tartana most a legnagyobb amerikai szolgáltató, és a kiszemelt ismét egy olyan cég, ami már az internet hőskorában is aktív és ismert volt.
A Verizon a Yahoo-ra vetett szemet, méghozzá a nagy felhasználói bázisa miatt. A Yahoo az egész alapcégét eladná, és csak azt a részt tartaná meg, ami az Alibaba részvényeit birtokolja, nagyjából 30 milliárd dollár értékben.
A Verizon így nagyjából egymilliárd felhasználót kapna, na és persze rengeteg pénzt a nekik mutatható reklámok után. A vállalat ügyvezetője az AOL első emberét bízta meg a felvásárlás kivizsgálásával.