Mobil Negyed: Mi az oka, hogy február 14.-től a díjcsomagok és szolgáltatások nevéből elfog tűnni a "Pannon" szó?
Somlyai Dóra: Racionalizáljuk a szolgáltatásaink elnevezéseit.
M.N.: Elképzelhető-e a tavasz folyamán egy esetleges név- és arculatváltoztatás a Pannon GSM életében? A tulajdonos Telenor, vagy a Pannon GSM vezetése szorgalmazza-e a változásokat a cég arculatában? Ha valóban megtörténik az arculatváltozás, a Westel / T-Mobile váltáshoz hasonló volumenű folyamatra lehet számítani?
S.D.: Erről a témáról egyelőre nem kívánunk nyilatkozni.
M.N.: Igaz az az információ miszerint a cég vezetése elégedetlen a Pannon GSM PR tevékenységét ellátó partnerrel?
S.D.: Ez az állítás nem állja meg a helyét, mivel a Pannon GSM nem rendelkezik/dolgozik külsős PR ügynökséggel, a sajtómunkát a cég vállalati kommunikációs igazgatósági csapata végzi évek óta. Az ügynökségi kapcsolatakat érintő találgatások talán a reklámügynökségünk illetve médiavásárló beszállítónk múlt év végén történt leváltása felől indulhatott el, miszerint a McCann Ericssont 10 év után, meghívásos tenderen megversenyeztettük és a kreatív megmérettetést végül az Ogilvy nyerte meg. Médiavásárlónk továbbra is az Universal McCann maradt.
A Pannon GSM kommunikációs igazgatója reagált a az arculatváltással kapcsolatos kérdéseinkre
Hirdetés
Hirdetés