A Google AdSense for Search lehetővé teszi, hogy a webhely tulajdonosa egy Google kereső dobozt helyezzen el a weboldalán, és osztozzon a reklámokra kattintásból származó bevételen. Ezt a szolgáltatást a Google korábban csak nagyobb webhelyeknek vagy portáloknak (AOL, EarthLink) kínálta, ráadásul nem igényel extra erőforrásokat a webhelyek kiadóitól. Az AdSense program tartalomtól függő reklámokat helyez el a csatlakozó webhelyeken, és részt kínál a belőlük származó bevételből, immár a kisebb webhelyeknek is.
A Google azokra a webhely tulajdonosokra is gondolt, akik nem akarják telerakni oldalaikat reklámokkal. Nekik a Site-Flavorer Search programot kínálja. Itt a webhely tulajdonos szintén elhelyez egy Google kereső dobozt a webhelyen, amely a webhely tartalmát tükrözi. Például egy számítógépes hardverrel foglalkozó helyen a szolgáltatás mondjuk az „egér” szó esetében csak a számítógépes eszközre vonatkozó keresési eredményeket produkálja, és nem a rágcsálóra vonatkozókat. A szakértők szerint a webhely tulajdonosok nyilván kíváncsiak lennének az oldalaikra vonatkozó keresési eredményekre, tehát logikus volna, ha a két szolgáltatást a Google kombinálná.
A Google két új szolgáltatása webhelyeknek
Hirdetés
Hirdetés