A Google Chrome felhasználói tábora gyakorlatilag a 2008-as megjelenés óta töretlenül nő - úgy tűnik azonban, hogy ez nem elég a Facebook számára. A közösségi oldal nemrég eltávolította a Chrome-ot az általa ajánlott böngészők listájáról. Az Internet Explorer és a Firefox mellé ehelyett az Opera sorakozott fel.
A bizonyítékul szolgáló oldal már nem érhető el, azonban a Google által tárolt változata így néz ki. Természetesen az eset olaj a tűzre a Facebook és az Opera böngésző kapcsolatában. A hírek szerint a Facebook a norvég szoftvert asztali és mobil formában is hasznosítaná a maga számára, és a mobilpiacra is betörne vele.
Természetesen a közösségi oldal jelenleg is használható Chrome és Safari alól is. Az Opera egyébiránt igen alacsony piaci részesedéssel bír (kevesebb mint 3 százalék), egyedül Kelet-Európa és Ázsia mobilpiacán örvend nagyobb népszerűségnek. Ha a Facebook érdeklődése valóban igaznak bizonyul, körülbelül 1,35 milliárd dollárért vásárolhatják meg a norvég Operát.