A VentureBeat jelentése szerint a BuzzFeed legújabb befektetővadász kampánya során összesen cca. 200 millió dollárnyi tőkeinjekciót kaphatott. A weboldal szakírója szerint a hét évvel ezelőtt alapított média-startup jó úton halad afelé, hogy az egyik legértékesebb céggé váljon az online sajtóorgánumok piacán.
„Ha a BuzzFeednek tényleg sikerült 200 millió dollárt szereznie, több mint valószínű, hogy az értéke megközelítheti az egymilliárd dolláros szintet, és rövidesen New York City milliárd dolláros klubjának tagjává válhat” – mondta a Quartz-nak nyilatkozva Matthew Turlip, a magánkézben lévő cégek piaci helyzetének elemzésével foglalkozó PrivCo szakértője. (A The Wall Street Journal legutóbbi, a dollármilliárdos startupokat listázó jegyzékében még nem szerepel a BuzzFeed.)
Ha a VentureBeat számítása helytálló, a színpompás GIF-ekkel teletömött toplistáiról ismert portál az idén több mint tízszer annyit befektetői tőkét szedett össze, mint tavaly: akkor 19 millió dollárt gyűjtöttek, a cég értékét pedig durván 200 millió dollárra taksálták.