A Politico értesülései szerint Sean Parker, a Napster társalapítója és a Facebook volt elnöke lesz a Brigade Media vezérigazgatója. A weboldal hétfőn megjelent cikkében azt írja, hogy az új startup célja, hogy aktív társadalmi és politikai szerepvállalásra bírja az amerikai választópolgárokat. Parker 9 millió dollárt fektetett az induló vállalkozásba, amelyet a hírek szerint több nagy szilícium-völgyi befektető is támogat.
Parkert az Egyesült Államok legsikeresebb fiatal IT-vállakozói között tartják számon, a Napster és a Facebook mellett például a Spotify-ba is idejekorán beszállt. Ennek ellenére, néhány olyan befektetése is volt az elmúlt években, amelyek csúfos kudarcnak bizonyultak: mint az Airtime videocsevegő-szolgáltatás, amely alig egy évvel az elindítása után csendben csődbe ment.
A Szilícium-völgy elitje komoly erőfeszítéseket tesz annak érdekében, hogy szorosabbra fűzze a technológiai szektor ás a politika viszonyát – elég csak Mark Zuckerberg FWD.us nevű kezdeményezésére vagy arra gondolni, hogy a Google az elmúlt években milyen komoly lobbierővé nőtte ki magát Washingtonban. Parkernek is van némi tapasztalata a politikai vállalkozások terén: a Forbes szerint egyike volt a Votizen finanszírozóinak; a céget később saját startupja, a Causes vásárolta fel.
A The Verge szerint a Brigade alapítónak célja az lehet, hogy rávegyék a felhasználóikat arra, hogy támogassák azokat az ügyeket, amelyeket az IT-ipar nagyvállalatai a zászlajukra tűznek. A Politico szerint valószínű, hogy a startup még a novemberben esedékes félidős választások előtt elindul majd.