A brit cég ügyfélbázisa június végére 122.7 millióra nőtt az április végén nyilvántartott 119.7 millióról, ezekből 2.5 millió új előfizető, félmillió pedig azokkal a szolgáltatókkal érkezett, melyekben a Vodafone tulajdont szerzett. A negyedév során a felhasználónkénti átlagos bevétel (ARPU) 4 euróval 351 euróra nőtt Olaszországban, 5 fonttal 297 fontra nőtt az Egyesült Királyságban, Németországban viszont 351 eurón stagnált, ill. 976 jennel 86.183 jenre csökkent Japánban. Az adatforgalomból származó bevétel immár az összbevétel 15 százalékára emelkedett, míg az előző negyedévben az arány csupán 14.6 százalék volt. A Vodafone, melyet szokás az európai mobilszektor barométerének is tekinteni, közölte, hogy Live! mobil internetszolgáltatása, mely képküldést tesz lehetővé az MMS szolgáltatás segítségével, ill. játékok letöltését, június végén 1.75 millió felhasználóval büszkélkedhetett. Az október végén elindított szolgáltatás rövid idő alatt sokkal nagyobb részesedést szerzett a mobil internet piacból, mint az NTT DoCoMo rivális I-mode szolgáltatása.
A Vodafone Mobile Connect kártyáiból 80 ezret értékesített június végéig, de hétfőre ez a szám 100 ezerre emelkedett. Az elmúlt hónapok során a Vodafone több kártyát is forgalomba hozott, melyek lehetővé teszik az üzleti felhasználónak, hogy hogy könnyen az internetre vagy a vállalati intranetre kapcsolódjon. A távozó vezérigazgató, Chris Gent közleményében hangsúlyozta, a csoport jó úton jár a felé, hogy ügyfeleinek számát 10 százalékkal növelje, amit hasonló arányú bevételnövekedés kísér.
3 millió új ügyfél a Vodafone-nál
Hirdetés
Hirdetés