Az LG sokat várt a G5-ös zászlóshajójától, azonban a kereslet messze elmarad a várakozásoktól, és a remélt 12 millió helyett idén csak 5,5 millió találhat gazdára. A mobilos ágazat végül 110 millió dollár körüli veszteséggel zárja majd a második negyedévet.
Az LG azonban egyáltalán nincs rossz helyzetben a mobilos divízió vergődése ellenére. Ami azt illeti, az LG az elmúlt két évének a legjobb eredményét érte el az idei második negyedévben.
Az LG és a független elemzők egyaránt arra számítanak, hogy két éves csúcsra ér a nyereség értéke. Ebben a hónapban a hivatalos számadatok is megérkeznek, de az elemzők a nyereséget 510 és 522 millió dollár közé saccolják a három hónapos időszakra.
A sikert az LG a szakértők szerint a televízióknak és a háztartási eszközöknek köszönheti, amelyekből a nyereség folyamatosan nő. Az LG a világ második legnagyobb tévégyártója, de a klímái és a prémium háztartási gépei is nagyon keresettek.
A mobilos ágazatnak azonban valami újra lesz szüksége, ugyanis zsinórban az ötödik veszteséges negyedéven lesz túl, és a következőre sem túl jók a kilátások.