Az okosórák és a fitneszes karkötők egyre kiélezettebb harcában minden gyártónak kell valami extra, amivel okot ad a felhasználóknak arra, hogy inkább a ő terméküket válasszák. Az Adidas a MiCoach Smart Run órája esetében a Spotify szolgáltatásával próbálkozna.
Az Engadget úgy tudja, hogy valamikor karácsony táján válhat elérhetővé a viselhető eszközön a Spotify offline lejátszási funkciója. A két cég korábban is dolgozott már együtt, többek között olyan lejátszási listák és futási útvonalak megalkotásán, amelyek passzolnak egy-egy futási távolsághoz és intenzitáshoz.
A mostani újítás valószínűleg csak a Spotify előfizetői számára lesz hozzáférhető, de mindenképp hasznos frissítés lehet az Adidastól.
Érdekesség, hogy miközben az ágazat egyre zsúfoltabb, a Nike hivatalosan is kihátrált a saját hardvere és így a FuelBand mögül. A jövőben már csak a szoftveres oldalra koncentrálnak, a többit a jól értesültek szerint meghagyják az Apple-nek (és vélhetően az iWatchnak).