Sokan még mindig úgy gondolnak a Huaweire, mint olcsó készülékek gyártójára, amely főként Kínában működik. Ez viszont már rég nem igaz, ráadásul a márka 2015-ben a Nexus 6P-vel bizonyította, hogy a csúcskategóriában is megállja a helyét.
Emellett Európában szépen teljesít a Honor sorozat is, valamint a kínai piacon is népszerű a márka. A Huawei ezen felül a világ hálózati infrastruktúráját is nagyban formálja, építi.
Mindezeknek köszönhetően a Huawei árbevétele tavaly 35,3 százalékot emelkedett.
A gyártó a nyereséget tekintve is tudott javítani, és nagyszerű 2016-os évet vár. Sokat fektetnek majd termékfejlesztésbe, de még többet a marketingbe.
2016-ban Európa és Észak-Amerika is a figyelem középpontjába kerül a gyártónál, azonban a Huawei Watch és a Nexus 6P jó szereplése után joggal bízhatnak a sikerben.