A gyárat a S-LCD Corp. üzemelteti, mely a Sony és a Samsung közös vállalata. Az első panelek már el is hagyták a gyártósort a mai napon, nyilatkozta a Samsung egyik képviselője.
A gyár az úgynevezett „8. generációs" gyártósoron állítja elő a paneleket, ami azt jelenti, hogy 2,2×2,5 méteres táblákban gyártja le a folyadékkristályos kijelzők alapját, amelyet aztán majd a kívánt kijelzőméretre vágnak. Az S-LCD-nek már van egy 7. generációs gyártósora Tangjeongban, az 1,87×2,2 méteres méretben gyártja a táblákat, de a mostani, nagyobb méret jobb termelési hatékonyságot és így alacsonyabb árakat eredményez.
A 7. generáció a 40 és 46 hüvelykes (jellemzően televízió) kijelzők gyártásakor a leggazdaságosabb, hiszen ilyenkor a táblából a 40-es esetében nyolc darab, 46 hüvelykesből pedig hat darab vágható ki. A 8. generáció már igazodik az egyre növekvő óriási képernyőméret-igényekhez így 46 és 52 hüvelykes kijelzők gyártásakor a leggazdaságosabb.
A panelekből egyaránt szállítanak a Sony és a Samsung gyáraiba, ahol azokat LCD TV-kbe építik be. S bár a két cég partner a gyártás oldalán, a végtermékek piacán kiélezett, vérre menő küzdelmet folytatnak. Az év első három hónapjában a Samsung adta el a legtöbb LCD TV-t a világon, a maga 2,4 milliós értékesítésével - ezzel uralja a piac 16,8 százalékát. A második helyet a „partner" Sony szerezte meg 1,8 milliós darabszámával és 12,6 százalékos piaci részesedésével.
Az új üzem 1,9 milliárd dolláros befektetéssel készült, és havonta 50 000 új panel előállítására képes.