A május 31-ével véget érő pénzügyi negyedévben, ha nem is kiemelkedő módon, de nyereséges lett a BlackBerry, amely vállalattal nagyot fordult a világ azóta, hogy az okostelefonok ellepték a piacot.
Az üzleti jelentésük szerint 966 millió dollár bevételt termelt a cég, amely kevesebb, mint harmada a tavaly ilyenkor mértnek (akkor több, mint 3 milliárdot sikerült). A BlackBerry okosan készült fel az előre látható drasztikus visszaesésre, ugyanis működési és üzemi költségeiket annyira megkurtították, hogy még így is sikerült 20 milliós profitot elérni - az egy évvel korábbi 80 millió fölötti veszteséggel szemben.
A legkülönösebb része a bevételeknek az eloszlásuk: a készülékeladásokból a vállalat 39%-ot tudott kicsikarni, 7%-ot a szoftverekből, és 54%-át (!) adják a különböző szolgáltatások - vagyis a telefongyártó BlackBerry különleges módon nem telefonokból "kaszálta" a legnagyobbat. Ezt bizonyítja a darabszám is: a cég a negyedévben alig 2,6 millió készüléket tudott eladni, ezekből pedig 1 millió már amúgy is a viszonteladóknál volt - vagyis tovább zuhant az érdeklődés a valaha a legnagyobb üzleti gyártónak számító cégnél.