Hirdetés

Négymillió Philips Ambilight TV kelt már el



|

Az Ambilight elsőre nem tűnik falrengetőnek, inkább falmegvilágítónak, de úgy látszik sokaknak bejön

Hirdetés

A Philips Ambilight televíziói már négy millió otthonban találhatók meg világszerte. Ez a technológia szó szerint szembe tűnik, hiszen színes fényglóriát hoz létre az LCD TV körül, amelynek árnyalatai megfelelnek a megjelenített videókép színeinek. Ez a Philips szerint csökkenti a szem káprázását, a képernyő színeit pedig még élénkebbé teszi és elmélyíti a sötét tónusokat. A

 

Philips a 9000-es és 8000-es LCD TV szériáiban még tovább tökéletesítette az Ambilight hangulatvilágítást. A Spectra 3 technológia a képernyő körül megjelenő fényt 21 szegmensből állítja össze, amelyek mindegyike színeket sugároz, hogy megvilágítsa a képernyőt körülölelő falat. Ez „kiterjeszti” a látványt, a nézőt még inkább bevonva a képernyőn látható sporteseményekbe vagy akció jelenetekbe.

 

 

philips ambilight

 

Ambilight LCD TV Philips Spectra 3 televízió

 

A 2010-ben bemutatkozó új technológia az alkalmazkodó Ambilight, amely figyelembe veszi a televízió mögött lévő fal színét, és így képes a TV képernyőjén látható színek tükröző fényglóriát biztosítani. Például ha a képernyő sárga, akkor sárga fényt vetít az Ambilight a fehér falra. De ha a fal színe a TV mögött vörös, akkor az Ambilight zöld fényt vetít, amely a vörös falon tükröződve sárga színt mutat.

 

Sokan talán nem gondolnánk, hogy ennyit számít a tévé környezete a fogyasztói élmény szempontjából, de úgy tűnik, hogy mégis, legalábbis a négymillió eladott darab erre utal.

 

Hirdetés

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://www.pcwplus.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.