A Canalys elemzői szerint az Apple immáron közel 7 millió Apple Watch okosórát tudott eladni. Ezzel az eredménnyel az egész piacot maga alá söpörte a cupertinói vállalat, ugyanis a riválisok összesen sem érnek ennek a számnak a közelébe.
A "legközelebb" ehhez a számhoz a Pebble járt, ami a Pebble Time Steelnek köszönhetően 200 000-es darabszámot ünnepelhetett. A Samsung eladásai állítólag visszaestek.
Érdekesség, hogy ezek az adatok valójában nem azt mutatják, hogy a fogyasztók tényelegesen mennyi eszközt fizettek ki és vittek haza, hanem azt a számot, amennyit a gyártók a kereskedőknek leszállítottak.
Az Apple továbbra sem közölt hivatalos számokat az okosórája eladásaival kapcsolatban.
Az elemzők találgatnak, de abban a legtöbben egyetértenek, hogy hatalmas az igény az almás okosóra iránt.
Miközben pontos szám nincs, nyilvánvalóvá vált, hogy az Apple Watch az egész piacot felfalta.