Az Apple a mai napig nem adott közre eladási adatokat az okosórájával kapcsolatban, ami már április 24. óta a piacon van. Összesen annyit tudni, hogy az Apple Watch első kilenc hete jobban sikerült, mint az iPad első kilenc hete.
A 1010Data azonban anonim módon sok ember online vásárlásait követi, és némileg rávilágított arra, hogyan teljesít az Apple órája.
A becslések szerint a viselhető kütyük teljes árbevételéből 42 százalékot tesz zsebre az Apple, 31 százalékot pedig a Fitbit. A Motorola, Garmin, Jawbone, Polar, Pebble és Samsung összesen 15 százalékot. Furcsa módon az eladásokat tekintve 35 százalékkal a Fitbit vezet, az Apple második helye csak 11 százalékot jelent.
Az okosórák kategóriájában a számadatok egészen megdöbbentőek: az árbevételek 88 százaléka került az Apple zsebébe, természetesen a magas vételár miatt. A legjobban a 400 dolláros modellt keresik.
A fitneszes karkötők piacán már a Fitbit vezet, 2015-ben a bevételek 62 százaléka került hozzájuk.