Továbbra is a két részlegbe szervezve dolgozik majd az AMD, azonban ezek komoly változásokon esnek majd át: az egyik üzletág mostantól a processzorok mellett a grafikus chipekkel is foglalkozik, míg a másik a szerveralapú megoldásokkal, illetve az egyedi megrendelésre készített chipekkel ténykedik majd.
A változás, bár számaiban nem drasztikus (elvégre az AMD eddig is kétkarú óriásként működött), valójában nyílt hittétel amellett, hogy a vállalat nem a PC-s piacon való toporgásban látja a jövőt. A piaci elemzők mind egyetértenek abban, hogy az asztali számítógépek piaca minimum stagnálni fog (de inkább zsugorodni), így az egy divízióba rendezett hagyományos CPU-k és GPU-k részlege (John Byrne vezetésével) valójában afféle süllyedő hajóként funkcionál majd az Intellel vívott elkeseredett háborúban, míg az egyelőre vezető nélküli másik részleg (akit ideiglenesen Lisa Su dirigál) főleg a jövő útját próbálja kifürkészni: ez a részleg felel majd többek között azokért a fejlesztésekért, amelyeknek köszönhetően az AMD betette a lábát a konzolpiacra is az Xbox One, és a PlayStation 4 lelkének gyártása kapcsán.