Sajnos a televíziók készítése korántsem olyan jövedelmező üzlet, mint azt a többség gondolná, még a méregdrága csúcskészülékeken sem keresnek sokat a gyártók. Erre válaszul egyes cégek kitalálták, hogy indirekt módon próbálnak némi profitra szert tenni, így például egyes régiókban a Samsung és az LG egyes készülékei már egy ideje reklámokat próbálnak megjeleníteni a vásárlóknak.
Ez érthető módon nagyon nem tetszik az új televízióikért a szokásos módon teljes árat fizetett fogyasztóknak, azonban a gyártók egyelőre nem találták magukat akkora PR-os zűrben, hogy lemondjanak a hirdetések erőltetéséről. Sőt: a Philips márkájú televíziókért felelős TP Vision nemrég megerősítette a FlatPanelsHD portálnak, hogy már az európai Philips tévékre is úton vannak a reklámok.
A részletek egyelőre nem világosak: nem tudni, hogy mikortól és melyik modellek próbálnak majd reklámokat mutogatni, továbbá a fogyasztók tehetnek-e majd bármit a hirdetések kikapcsolása érdekében. Annyi biztos, hogy a célzott reklámok kiszolgálásáért az Improve Digital nevű vállalat felel majd. Végül megemlítendő, hogy a Philips egyes készülékeinek TV Guide menüjében már most is található egy aktívan használt reklámhely, ez látható a bekezdés feletti képen.