A Kindle Fire táblagépekre már a bejelentést követő első napon 95 ezer előrendelés érkezett, nem csoda tehát, hogy az Amazon máris a folytatást tervezi. A Chunghwa Picture Tubes és az LG Display berkein belül többen is fecsegtek, így most az a legújabb pletyka, hogy az Amazon (főképpen takarékossági okokból) egyelőre nem a 10,1 colos táblagépek piacát támadja meg, inkább az átmenetet építi fel. Ennek fényében 8,9 hüvelykes megjelenítővel felszerelt Androidos gép következik, a négymagos processzorral és 10,1 colos képernyővel ígért „Hollywood" modellre még várunk kell.
Ezzel együtt a verseny így is szoros, mert már az első Kindle Fire bejelentése után kiderült, hogy az Amazon 200 dollárból nem tudja kihozni az olcsó gépet, minden egyes eladott masinán 10 dollárt veszít, ám ennek sokszorosát megkeresheti a felhasználóknak értékesített tartalmakkal. Várhatóan marad a merész üzleti stratégia, minden versenytárs kötheti fel azt a bizonyos alsóneműt.