Az NPD Group elemzése szerint a fitneszes karkötők piacán a Fitbit még annak ellenére is egyre jobban tud teljesíteni, hogy februárban kénytelen volt visszahívni a Force termékét. Tavaly október táján, amikor a Force eredetileg megjelent, a teljes piac 64 százalékát mondhatta a magáénak a Fitbit.
A bőrirritációt okozó Force forgalmazásának beszüntetése, majd visszahívása utáni március és április hónapokban a Fitbit piaci részesedése már 67 százalékra nőtt, ami azt mutatja, hogy a Force bukása egyáltalán nem vetette vissza a Fitbitet.
A piac többi szereplője közül 2013-ban körülbelül 19 százalék jutott a Jawbone-nak, illetve 10 százalék a Nike immáron jelentős mértékben leépítésre váró FuelBandjének. A Fitbit állítólag a kínálata miatt még jól is jött ki a történtekből, köszönhetően a 100 dolláros Flexnek és 100, valamint a 60 dolláros One és Zip csíptethető eszközöknek.
A kategória mostanában egyre nagyobb figyelmet kap, és sokak szerint az Apple iWatch okosórája is ilyen téren mutatna nagy újdonságokat.