Bár a Google Glass még meg sem jelent, az elemzők már most úgy gondolják, hogy aranybányává változhat az általa megteremtett új piac, mindössze néhány éven belül. A SunTrust Robinson Humphrey szakértői szerint a viselhető kütyük szektora 2017-ben már csak a Google számára 3,27 milliárd dolláros bevételt hoz majd. Ez egyébként akkor a Google teljes bevételének (becsült 86,4 milliárd dollár) a 3,7 százalékát tenné ki.
A nagy pénz állítólag abban rejlik, hogy a Glass további keresésekre ad majd lehetőséget, illetve a hirdetéseket is jobban személyre lehet szabni az okosszemüvegnek köszönhetően. Persze az appok értékesítése is segít majd a pénzszerzésben a webóriás számára. Azt mondják, az, aki Glasst használ, kétszer annyit keres majd a neten, mint akinek más kütyüje van. A Glasst célzó hirdetések ráadásul mivel pontosabban lesznek, többe is kerülnek.
A Google Glass jelenleg csak a szerencsés tesztelők számára elérhető, a végleges megjelenésre valamikor jövőre számíthatunk. Az biztos, hogy 1500 dollárnál olcsóbb lesz, de, hogy mennyire, azt nem tudni. Egyes források szerint akár 300 dollárig is lemehet az ára, de ez kissé valószínűtlen.