2009. május elsejétől a Canon bővítette szervizszolgáltatásának körét és az Európai Gazdasági Térség területén, bizonyos lézerkészülékek vásárlása esetén helyszíni szervizszolgáltatást biztosít a meghibásodott lézerkészülékekre. A szolgáltatás díjmentes, a vásárlást követő 1 évben érvényes.
A helyszíni garancia a hagyományos egy éves, a Canon által minden esetben biztosított garanciájának a kiterjesztése. Ahhoz, hogy a garanciaidőn belüli díjmentes, helyszíni szervizszolgáltatást a felhasználók igénybe vehessék, a vásárlást igazoló eredeti számla megléte, melyen szerepel a készülék vásárlásának dátuma, valamint az egyes lézerkészülékek dobozában található garanciakártya szükséges. A Canon fenntartja a jogot arra, hogy bizonyos esetekben a meghibásodott készüléken nem végez el javítást, hanem azt egy, az eredeti készülékkel megegyező, vagy annál jobb készülékre cseréli.
Sajnos a gyártó közleménye kissé szűkszavú, így nem tudhatjuk meg, hogy pontosan mely készülékek tartoznak a kedvezményezettek körébe. Mindenképpen jelentős előny a garancia kiterjesztése helyszínire, hiszen nem a vásárlónak kell megoldania a sok esetben súlyos nyomtató szállítását. A Canon kérésünkre elküldte az érintett készülékek listáját:
Lézer SFP
– LBP3460 LBP5360 LBP5300
– LBP3370 LBP3360 LBP5100
Lézer MFP
– MF6580PL MF6560PL MF6550 MF6540PL MF6530 MF9170 MF9130 MF8450 MF8180C
– MF4690PL MF4660PL
Lézer FAX
– Fax-L3000IP Fax-L3000
A helyszíni garancia tehát összegezve azokra a termékekre vonatkozik, melyek tömege meghaladja a 20 kilogrammot - ahogy erre tudomásunk szerint fogyasztóvédelmi előírások is kötelezik a forgalmazókat...
Szeretne még több nyomtató tesztet, tippet, trükköt és hasznos ötletet olvasni?
Irány a PC World Nyomtatóbázis!